2013. október 11., péntek

Díj 4

Köszönöm Szencseg! Xx
A szabályok:   1. Írj magadról 11 dolgot
2. Válaszolj 11 kérdésre
3. Tegyél fel 11 kérdést
4. Küldd tovább 11 embernek.


1. 11 dolog.
- Szeretem az építő kritikákat, és ha valaki megmondja az őszinte véleményét. ( Nemrégiben én is kaptam egy kritikában hideget-meleget, de azt hiszem, csak jót tett )
- Ha egyedül vagyok itthon, hangosan éneklek, és hozzá idiótán táncolok.
- Fogalmam sincs, mit írhatnék magamról. 
-  Szemüveges vagyok, de utálom.
- Nagyon egyedi nevetésem van :'D
- Szeretek körmöt festeni. 
- Nem szeretem, ha valaki külső alapján ítélkezik. 
- Amikor nagyon feszült vagyok, elvonulok, és sírok. Én így vezetem le a feszültségem. 
- Teljesen rákattantam a The Walking Dead-re. 
- Szeretem a vámpíros könyveket. 
- Minden héten van egy önvédelem órám, amit egyre jobban kezdek megszeretni.

2. 11 kérdés. 
1. Ha egyetlen emberen segíthetnél a világon, ki lenne az?
- Idk.. túl sok ember van, aki segítségre szorul. 2. Melyik a kedvenc állatfajtád?
-  Cicaaa 3. Milyen zenét hallgatsz?
- Mindenfélét.  4. Mi szeretnél lenni ha egyszer felnősz?
- Boldog. 5. Kedvenc országod/városod?
Anglia/London 6. Milyen nyelveken beszélsz?
- Magyar, Angol 7. Miért kezdtél el blogolni?
- Ki akartam próbálni magam. 8. Honnan jött a blog ötleted?
- Egy videoklipből.  9. Gondoltál már arra, hogy ez legyen a munkád?
- Persze. Imádok írni, és tudom, hogy van még hova fejlődnöm, de jó pár év múlva szeretnék az írással foglalkozni. 10. Szoktál olvasni?
- Amikor időm engedi, igen. 11. Ki a példaképed és miért?
- Anyukám és Demi Lovato. Az előbbi azért, mert nagyon erős nő, és nincs az az akadály, ami az útját állhatná. Demi pedig azért, mert megmutatta, hogy bár elesett, mégis képes volt felállni. Nem a botrányaival akar híres lenni, és rengeteget segít az embereken. Számomra ők a tökéletes példaképek.  

3. 11 kérdésem. 
 Ugyanazok maradnak, amiket én kaptam..
1. Ha egyetlen emberen segíthetnél a világon, ki lenne az? 2. Melyik a kedvenc állatfajtád? 3. Milyen zenét hallgatsz? 4. Mi szeretnél lenni ha egyszer felnősz? 5. Kedvenc országod/városod? 6. Milyen nyelveken beszélsz? 7. Miért kezdtél el blogolni? 8. Honnan jött a blog ötleted? 9. Gondoltál már arra, hogy ez legyen a munkád? 10. Szoktál olvasni? 11. Ki a példaképed és miért?

4. 11 ember.
 1. DreamerGirl
2. DreamerGirl
3. Sara Ben Selma
4. Nemtudomanevedbocsi

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése