2013. október 6., vasárnap

9. fejezet

 Sziasztok drágák! Bocs, hogy ilyen későn hoztam, de rokonomék nemrég jöttek haza Londonból, aztán azt a hetet velük töltöttem, meg túl sok felgyülemlett tanulnivalóm volt, amikkel muszáj volt végeznem. És nem utolsó sorban nem igazán komiztatok.. félreértés ne essék, rettenetesen örültem annak a 7 kominak is - küldök is nektek egy szívecskét:♥ - , csak azért örültem volna, ha többen kifejtitek a véleményeteket. Viszont a 21 pipát köszönöm szépen, édesek vagytok, tényleg :)
A következő részt remélem már hamarabb tudom hozni. 
A részről még annyit, hogy.. nem tudom, olvassátok el, és döntsétek el, hogy tetszik-e vagy sem.

Na nem is rizsázok tovább, jó olvasást! Szasza Xx

 
A focipálya körül rengeteg ember gyűlt össze, és a pálya két szélén elhelyezkedő lelátók is tömve voltak már. Nem gondoltam volna, hogy ennyien kíváncsiak egy ilyen meccsre. Legtöbben a lányok  - gondolom a focisták miatt - és a gyerekek voltak. Közvetlenül a bejárat mellett egy popcorn-os stand állt, ennek következtében a levegőben érezni lehetett a pattogatott kukorica finom illatát. 

- Keressünk valami helyet. - mondtam Lisának, majd a jobb oldali ülőhelyek felé vettük az irányt.

- Harry göndör hajú, igaz? - állt meg a barátnőm.

- Igen, miért?

- Az ott nem ő? - mutatott oldalra.

- Azt hiszem.. - mondtam bizonytalanul. Nem voltam benne biztos, hogy ő az, hisz hiába volt a hátán a Styles vezetéknév, nem tudtam a teljes nevét. Bár nem sok mindenkinek van olyan haja, mint neki, ezért feltételeztem, ő az.

- Gyere, menjünk oda. - fogta meg a karom Lisa.

- Dehogy megyek.

- Legalább annyira, hogy bemutatsz neki.. naaa! Meg akarom ismerni a hódolód.. - mondta, mire mérgesen ránéztem. - Bocs, nem becézgetem. - mosolygott.

- Minden szarra ráveszel. - sóhajtottam megadóan.

Ahogy egyre közelebb értünk, észrevettem, hogy nem egyedül van. Valami szőke, hosszú hajú, tökéletes alakú, nagy mellű csajjal cseverészik. Fogalmam sincs, akkor és ott mit éreztem. Mintha arcon csapott volna a tudat, hogy bármikor összejöhet valakivel. De miért érdekel ez ennyire? Hisz nem is tetszik.. nem akarok tőle semmit. De mégis volt valami.. Ő olyan tökéletes volt, pont Harryhez való. Hosszú, szőke haj, tökéletes alak, hosszú lábak..
Amikor odaértünk, épp hangosan nevettek valamin - a csaj inkább nyerített -, de amint megláttak minket, elhallgattak.

- Sziasztok. - mosolygott Harry.

- Én most megyek, nem zavarok. - mondta Miss. Nagymell, majd nyomott 2 puszit Harry arcára, és elsétált.

- Harry Styles. - nyújtotta Lisa felé a kezét.

- Lisa  Smith.

- Örülök, hogy eljöttetek. - nézett rám Harry, mire csak mosolyogtam.

Majd megőrültem. Fájt őt mással látni.. és azt akartam, hogy neki is fájjon. Megszólalni sem tudtam, csak hallgattam, ahogy Lisa és ő beszélgetnek. Gondolkoztam.. mivel tudnám elérni, hogy érezze azt, amit most én? Aztán eszembe jutott valami egész jó ötlet.

- Ne haragudj, de én a meccs vége előtt lelépek majd. Randim lesz. 

Amint kimondtam, megbántam. Mégis hogy a fenébe mondhattam ilyet? Egyáltalán miért találtam ezt ki? Gratulálok, Bianca. Főleg hogyha nem is izgatja. És ahogy elnézem, tényleg nem volt rá hatással a kis hazugságom. Csak mosolygott az egészen.

Harry szemszöge


Teljesen ledöbbentem az előbb hallottakon. Randija lesz? Megszólalni nem tudtam, fogalmam sem volt, mit mondhatnék erre.

- Um, igazából.. nekem is randim lesz a meccs után. - vakargattam a fejem. - Izé.. Meaghan-nel. Aki az előbb itt volt.

- Húú...  hát ez.. tök jó. - mosolygott Bianca.

Furdalt a kíváncsiság, meg akartam ismerni azt az alakot. Érdekelt, mi van benne, ami bennem nincs. Azt hiszem, kezd megtetszeni ez a lány. Igaz, szörnyen idegesítő és okoskodó néha, de megfogott.
Egyetlen mód volt, hogy megismerjem azt a másik srácot.

- Mi lenne, ha meccs után négyesben mennénk el randizni? - hoztam fel az ötletet.

- Hát izé.. szerintem nem jó ötlet.

- Biztos jó lesz. - biztattam.

- De nem.. a meccs után már nem jó. Előbbre beszéltük meg.

- Semmi gond Harry, jó lesz nekik. Majd Bianca felhívja, és elmennek veletek. - mondta a szőke hajú lány.

- Remek. - csaptam össze a tenyereim.

- Bocsi Harry, nekünk most mennünk kell. Sok szerencsét! - mondta Bianca, majd megfogta Lisa karját, és elrohantak.

- Mekkora barom vagy, Styles. - motyogtam.

Igazából miért is találtam ki ekkora marhaságot? Meaghan mindig is utálta a nőügyeim, tuti nem menne bele egy ilyenbe. De muszáj lesz valahogy meggyőznöm. Nagy levegőt vettem, majd a lány felé vettem az irányt.

- Szó sem lehet róla! - rázott le rögtön.

- De Meaghan.. az unokatestvérem vagy.

- Igen, és pont ezért nem. Figyelj, Harry. Sok lánnyal elcseszted már. Sokakat megbántottál. Sokakat otthagytál. Én csak szegény lányt féltem.

- De nincs miért!

- Harry, Harry. - tette vállamra a kezét. - Te egy pöcs vagy. És ezt te is tudod.

- Kérlek..

- Tényleg ennyire fontos lenne?

- Igen.

- Aj már, legyen.. - adta meg magát, mire szorosan megöltem.- De .. - tolt el magától. - Először meséld el, miért kéne kiadnom magam a barátnődnek.

Bianca szemszöge


- Ezt most miért csináltad? - vontam kérdőre, mikor már kellően távol voltunk Harrytől. - Semmi okod nem volt rá.

- Két okom is van. Az első az, hogy megérdemelted a randizós hazugságod miatt. A másik pedig az, hogy megtudod, mit lát abban a csajban Harry.

- De ez nem elég indok arra, hogy ilyen helyzetbe hozz. Fogalmam sincs, honnan szerzek egy randipartnert.

- Meccs közben majd agyalunk. De gyere, keressünk valami helyet, mert mindjárt kezdődik.

Már javában ment a mérkőzés, de most ez érdekelt a legkevésbé. Egyre csak azon járt az eszem, hogy honnan szerezzek egy pasit. Kár volt hazudni. Bárcsak vissza tudnám forgatni az időt. Most nem lennék ilyen helyzetben. El sem kellett volna jönnöm..

- Lisa, nincs valami ötleted? - néztem felé. Egy kis töprengés után végre megszólalt. 

- Talán felhívhatom az unokatestvérem. Igaz, 16 éves, de nyugi, kinéz 17-nek is. - mondta, mire a tenyereimbe temettem az arcom.

- Nekem végem.

- Na várj, fel is hívom. - mondta, majd előkaparászta a telefonját, és félre vonult. Alig telt el pár perc, már vissza is ért. - Jó hír!

- Találtál egy időgépet?

- Nem?! Beszéltem Conorral, azt monda, benne van. Nemsokára itt lesz.

- Hát ez remek.  

- Ne aggódj, minden rendben lesz. - mondta Lis, majd újra a meccsre koncentrált.

Szájharapás, ujjtördelés.. ezek voltak a programjaim a meccs alatt. Rettegtem a délutántól. Főleg így, hogy egy 16 évessel kell Harry előtt enyelegnem. Bár megérdemlem. Azt is, amit Lisa tett, és most ezt is.
Ahogy egyre közeledett a meccs vége, engem annál jobban vert a víz. A drága partnerem még sehol, pedig úgy volt, hogy itt lesz. Próbáltam a játékra koncentrálni, több kevesebb sikerrel. Annyit legalább leszűrtem, hogy Harry tényleg ügyes focista, és ők állnak nyerésre, de a másik csapatnak szebb a meze. Na ha innen bármelyik hím nemű tudta olvasni a gondolataimban, ezért a mondatért felakasztaná magát.
Az utolsó percekben már mindenki tűkön ülve várt és izgult, hisz az állás 2-1 volt Harryék javára. Aztán a szép mezűek rúgtak egy gólt, így a végeredmény döntetlen lett.

- Bocsi, hogy késtem. - hallottam meg magam mellől egy hangot. Oldalra fordultam, és egy sráccal találtam szembe magam.

- Conor, ő itt Bianca. Bianca ő itt Conor. - mutatott be minket egymásnak Lisa.

Miután megvolt a szokásos bemutatkozás, felvázoltam neki pár dolgot.

- Szóval 3 napja ismerjük egymást, és te elhívtál randizni. És 19 éves vagy. Kb. ennyi a lényeg. - mondtam, mire csak bólintott.

A kijárathoz mentünk, úgy beszéltük meg, ott várjuk Harryéket. Idő közben Lisa hazament, ezért az a pár perc síri csöndben telt.. nem igazán volt közös témánk Conorral.
Már a távolból láttam, hogy Harry és Miss. Nagymell közeleg. Tudom, csúnya dolog valakit úgy elítélni, hogy még csak nem is ismerek, de ez a csaj akkor sem volt szimpi. Mosolyogva léptek oda hozzánk. Mindenki bemutatkozott egymásnak, bájcsevegtünk egy kicsit, majd végre elindultunk a négyes randinkra. Úgy érzem, csodás délután elé nézek.

12 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. már kész van, de alig kommentelnek, ezért nem tudom, mikor hozom:/ Szerintem jövőhét elején felrakom annak a pár olvasónak, akiket érdekel :)

      Törlés
  2. Nagyon jó lett , és Bianca féltékeny , meg Harry is , annyira várom a következő rész :))

    Dórixx

    VálaszTörlés
  3. nagyonjó lett siess a kövivel:)

    VálaszTörlés
  4. lécci a fő szereplő igazi nevét meg tudnád adni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az előző fejezetben már leírtam egy kérdezőnek.. de utoljára leírom: Lucy Hale.

      Törlés
  5. Szia!
    Nemrég találtam rá a blogodra és ajánlották, hogy készítsek veled interjút! Ha gondolod a blogomon keresztül vedd fel velem a kapcsolatot!

    VálaszTörlés
  6. Szia! Díj nálam: http://enesademonom.blogspot.hu/ Gratula! :)

    VálaszTörlés
  7. hát ez izgalmas lesz :D imádtam ezt a részt is :)) várom a kövit, siess! :)

    VálaszTörlés